close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

התארגנות לקראת שנת לימודים חדשה

מערכת שורשכד אב, תשפב21/08/2022

כשמדובר בילדים גדולים, הם יודעים בדיוק מה הם רוצים ובמקרים רבים הם כבר הולכים לבד לחנויות לציוד משרדי או מזמינים באתר האינטרנט

תגיות:
שנת לימודים
ימי החופש הגדול אמורים להסתיים בקרוב ולכן בכל בית מתחילים את ההיערכות לקראת שנת לימודים חדשה. הצרכים הם שונים בכל בית וזאת על פי גילם של הילדים הקטנים או הגדולים. בימים האחרונים של החופש הלחץ גובר וכמעט בכל יום מבצעים ההורים עם הילדים או בלעדיהם את הקניות הנחוצות. בימי החופש הם מכינים רשימות לגבי כל ילד וכך הם רוכשים בכל יום חלק מהדברים וכך לאט לאט הרשימה מצטמצמת. ברוב המשפחות עד 1 בספטמבר כל הפריטים מוכנים וכך הילדים יכולים ללכת בשמחה גדולה ליום הראשון בגן או בבית הספר.

אחד הפריטים שמופיע ברשימה של
כולם הוא קניית קופסת אוכל לילדים. ההורים בוחנים כמה אופציות כדי לקנות קופסה פונקציונלית שיהיו בה כמה תאים. כך אפשר להניח בהם כריך, ירקות, פירות והפתעות נוספות. לעומת זאת עבור הילדים מה שחשוב זה הנראות החיצונית של הקופסה, צבע שאהוב עליהם, הדפס של קבוצת כדורגל או כדורסל שאהובה עליהם, דמויות מצוירות מסרטים או מסדרות בטלוויזיה ועוד. את הקנייה הזו עושים בדרך כלל עם הילדים והם שבעי רצון כשהם מוצאים קופסה התואמת את הרצונות שלהם.

שנת לימודים בגני הילדים
הילדים הקטנטנים שמגיעים לתינוקייה או לפעוטון זקוקים לתיק גדול כדי שאפשר יהיה להכניס לתוכו מספיק חיתולים להחלפה ביום יום וכמה סטים של בגדים שהם קלילים בקיץ ועבים בחורף. לכן בוחנים כמה אופציות של תיקים גדולים ואיכותיים, בעלי כמה תאים פנימיים וחיצוניים. חשוב שיהיה לתיק מתלים וכך תולים אותו על העגלה של הילד.

לילדים גדולים יותר שאמורים ללכת בשנת לימודים הבאה לגן של העירייה, קונים תיק קטן יותר עם שני תאים ותא גדול להצבת בקבוק המים. הילדים בוחרים את ההדפסים האהובים עליהם מתוך המבחר הגדול של התיקים הקיימים. ברוב המקרים הם יתלבטו בין כמה תיקים של דמויות אהובות ובסופו של דבר יקבלו את ההחלטה שהם שלמים איתה.

עולים לכיתה א'
אחד הרגעים המרגשים ביותר הוא שאחד הילדים מסיים את הלימודים בגן חובה ועולה לכיתה א'. לצורך כך רוכשים עבורו תיק עם עגלה, כיוון שהספרים הם מאד כבדים. בהתאם לרשימה שקיבל כל ילד קונים עבורו קלמר עם עפרונות צבעוניים, טושים, עפרונות, מחקים, מחדדים, מחברות, ספרים או לחלופין ספרים שמקבלים מספריית ההשאלה בבית הספר.

כשהכול מוכן בתוך התיק החדש, סף ההתרגשות עולה וכולם מחכים בכיליון עיניים ליום החשוב שבו הילד הבוגר מתחיל את לימודיו בבית הספר כשהוא לובש בגאווה גדולה את החולצה עם סמל בית הספר .

לימודים בחטיבת ביניים ובתיכון
כשמדובר בילדים גדולים, הם יודעים בדיוק מה הם רוצים ובמקרים רבים הם כבר הולכים לבד לחנויות לציוד משרדי או מזמינים באתר האינטרנט וכך עד מועד תחילת שנת לימודים הם מסודרים ויש להם את כל הציוד בבית.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה